lørdag 26. oktober 2013

Om meg

Jeg heter Tonje Lysfjord Sommerli, og er 31 år gammel. Opprinnelig kommer jeg fra Mo i Rana, men skjebnen førte meg via Trondheim til Tromsø, hvor jeg den dag i dag bor med samboer og to skjønne pusekatter.

Mine store lidenskap her i livet er bueskyting. Fra så langt tilbake jeg kan huske, lagde jeg egne buer og piler og sprang rundt i skogen på familiens hytte i Brennesvika, Hemnes. Drømmen var å bli indianer i Det Ville Vesten eller fredløs i Sherwoodskogen når jeg ble stor. Nå skulle det vise seg at jeg i stedet endte opp som lærer, men lidenskapen for bueskyting har jeg i behold. Jeg er leder for bueskyttergruppa i Fløya, og trener både nybegynnere på kurs og mine egne skoleelever når anledningen byr seg.

Jeg driver ellers mye med håndverk, både søm, nålebinding og lærarbeid, og kommer på denne bloggen til å legge ut både bilder og beskrivelser av ting jeg arbeider med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar