lørdag 8. mars 2014

Bueskytterstevne i Mo i Rana 8.mars 2014

På selveste kvinnedagen, 8.mars 2014, har jeg deltatt på et bueskytterstevne i hjembyen min, Mo i Rana. Hovedgrunnen til at jeg var der, var for å knytte kontakter med bueskyttermiljøet i hjembyen min, et miljø som har ligget latent de siste årene.

Stevnet ble arrangert i Båsmohallen, og de hadde gjort en kjempejobb med å rigge i stand.


Lyst og luftig, og god plass til alle deltakere.

Det var ikke mange deltakere, men det var veldig koselig å bli kjent med bueskytterne fra Mo i Rana. De skyter for det meste recurve eller compound, altså moderne buer. Som eneste trad.skytter, var jeg dermed en liten kuriositet, og jeg fikk masse positiv oppmerksomhet fra folk syntes det var stas at vi hadde så stort trad.skyttermiljø i Tromsø.

Total poengsum for stevnet: 285 poeng. Slett ikke verst! Kunne sikkert vært enda bedre, men det kommer alltids nye stevner ;) Alt i alt en flott avslutning på vinterferien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar